Wednesday, May 20, 2009

Zee avi

Zee avi.. a new fenomena.. blh aku kata gitu...heheheh....

Sbrnya aku pun xkenal sapa Zee Avi nie.. pepagi smpai ofis.. si nili ni dok promote girls nie kt aku...
so aku pun google lah.... quite shock arr.. malaysia girls buat album kt US....

Zee Avi @ kokokaina nie mula2 just hantar video clip kt youtube then biasa arr ada agent from us suka music dia, sain kontrak then dh buat album... korang rasa album dia ada jual kt malaysia tak?..hehehe... klu ada aku nak gak beli... music dia catchy larr....

Part yg best.. Semalam dia muka depan youtube tu.. bangga aku jadi anak malaysia.... Ari ni aku buka lagi still she on frontpage...




Nak tau pasal Zee Avi ni korang klick kt page dia arr...

Lagu2 very nice to here.. yg aku suka 1 song yg lain arr.... mix malay and english... very naughty songs....





Aku suka lagu yang ketiga tajuk dia kantoi... hehehe.....

Enjoy this video yerk....

No comments: