Thursday, May 14, 2009

Career fair PWTC 2009

Hujung minggu ni akan diadakan Karnival Kerjaya & Keusahawanan Graduan 2009 (Career fair) kt pwtc...

Mcm best jerk.. apa yg bestnyer ..hehehehe....




Aku dah cakap dh ngan en tunang nak pegi career fair nie... yerlah... i'm still searching for best opportunity... kenapa??

hmm.... adalah masalah sket... nanti lah klu ada masa aku citer... bg member2 yg dh tau.. korang mesti faham punya lah....

So aku xpernah pegi career fair nie... masa buat kt Mid Valley dulu.. aku lalu jerk tgk... hehehe... tapi thn ni rasa nak pegi plak... mana tau doa ku termakbul....

So career fair ni start dari esok smpi ahad nie (15 - 17 MAy 2009) ...

Maybe aku pegi ari sabtu or ahad... tapi minggu ni byk plak planning.. hmmm.... kene bincang ngan en tunang....

So pada sapa2 yg tgh cari keje tu... tgh nak tukar keje tu.. so marilah beramai kita kasi gegar itu pwtc.. mau tau ada rezeki dpt job kt situ....

No comments: