Tuesday, May 19, 2009

Event free make up kt OU

Aku nk citer pasal makan2 kt pantai jeram tapi gambar xdpt lg..so kita skip dulu citer makan2 ikan bakar yerk eh.. nanti klu aku dh dpt pic aku masukkan...

So mcm aku dh tulis dlm blog... ari ahad tu aku pun gilah OU.. tapi sblm tu breakfast dulu kt meru bersama kawan en tunang.. then terus gerak gi ou...

Aku smpi OU dlm kul 11 lebih.. ramai gak org kt old wings nie...

then daftar nama... xtunggu pun terus dpt make up.. maybe masa ni org tak ramai sgt... so simple make up yg diorg buat... hehehe... dlm 15 minute pun dh siap.... yg make up kan girls from Clara international... hehehe....






Siap dpt sijil tu dtg make up free nie.. tadah jerk muka....

Aku amik gmbr pakai phone jerk.. en tunang lupa bwk digi cam... hmm. asik lupa jerk... selalu aku letak dlm bag jerk.. tapi ari tu kuarkan ... lupa nak masuk blk...hhuuuhuhuu...


After make up

Free gift yg dpt mcm aku bgtau ari tu arr... akan ku paste kan nanti... plus ada RM5 voucher dari maybelline... apa aku beli... nanti aku bgtau... memang berbaloi....

Si nili yg promote kat aku xdtg plak.. ceh... nili bilanyer ko nak dtg nie....

* baru aku perasan tembabnyer muka aku.. huhuhuhu.... kene turunkan berat nie...

No comments: