Wednesday, May 6, 2009

Mother's Day

Last week sempatlah gak aku sambut hari ibu ngan parents aku.. Awal sketlah yerk.. sepatutnya Hari Ibu kan 9 May tapi aku adik beradik dah berkumpul 2 May.. so buatlah sambutan awal...

Aku xdpt blk weekend nie.. tapi mcm balik kot... ada hal lain...

So sambutan biasa jerk... adik aku yg bongsu beli kek dan aku and en tunang beli KFC jerk... yer en tunang ikut aku blk kg sbb aku ada majlis kawen member aku kt melaka so dia kene follow aku blk kg...

Hadiah for my mum aku xsempat beli lagi.. maybe esok lusa aku carilah kot.. xsempat nak mencari ari tu.. tapi barang yg mak aku nak aku dh belikan...




Sorrylah picture amik pakai phone jerk... Camera malas nak amik...hehehe...

Sempat gak aku amik picture ngan anak buah aku sorang nie.... Gambar a bit selekeh lah yerk...


So ni anak buah aku yg pertama... anak adik aku yg third.. nama dia panjang bebeno... Fakrul Anaqi Lutfi... tapi kitorg panggil aqi jerk.... rasa rindu plak kat dia.. hehehe... Nanti aku blk lagi mesti dia dh boleh jalan...

No comments: