Wednesday, May 6, 2009

William Taman MAyang anyone

So semalam sempatlah kitorg makan kt William... dari ari isnin si nili ni promote suh makan kt william.. hyerlah dia dh pegi sana berapa kali dah... aku biasanyer si murni ss2 jerk... so memang xke william lah...

Ari isnin ni siap promote ngan sal gi william ari selasa... ain cuti plak ari tu.. tapi xpe.. bawak jer si ain tu... bab makan xkan nak tolak....

So kitorg plan nak makan kat sana lepas maghrib... aku siap blh singgah umah tukar baju... xkan nak pakai baju keje plak.... so akulah yg smpi lewat sket... nasib baik masa smpi makanan xsampai lagi... so makan 4 menu yg sedap2 giler... kene bawak en tunang dtg sini nie... mesti dia nak merasa punya... nantilah aku bwk dia....

Arabiata meetball

Beef steak kot

Cabonara seafood spagetti

Nasi goreng seafood petai

So jumlah nyer Rm140 untuk 7 org makan.. memang kenyang giler... satu plate tu blh 2 org makan... tapi aku rasa time makan semua jadi pelahap macam xpenah jumpa makanan sebulan termasuklah aku.. xsampai sejam abis licin 4 menu tu... pergh... lapo bebeno kot kitorg nie... yerlh sanggup xlunch tgh hari tu semata2 nak makan kt william.. hehehe....

Buat en tunang maaflah yerk xdpt dinner ngan awak... nanti saya bawa awak gi william eh :)

No comments: