Friday, May 15, 2009

Mega beauty Fair

Hehehhe... ni punya posting untuk org pompuan jerk.. guys.. i'm so sorry.. klu korang pegik gak.. confirm korang hanya peneman sahaja..

Apsal aku cakap mcm tu.. sbb Mega beauty fair ni tuk ladies only yerk...



So apa lagi kawan2.. ari ahad ni kita serbu gi One utama...

Dalam aku pi baca blog redmummy... hot mummy pun pi gak.. aku xingat entry yg mana tapi dia ada btau kul 10 pg dia dah ada kat sana... sapa nak jumpa redmummy datanglah yerk.. (promote plak aku nie)

Lupa plak nak bgtau... apa occasion nyer ek... dok bebel2 lupa nak bgtau...

Ari ahad ni watsons ada buat occasion sempena hari ibu nak masuk Malaysia book of record.. kira event make up paling ramai arr... so gilrs... make up free for that day plus u get voucher RM20 from watsons and also Free Maybelline Impact Express Smooth Pencil Shadow...

Apa lagi moh lag kita pegi... tadah jer muka korang kt sana... hehehe...

Aku memangdh plan nak pegi beauty fair nie... lama gak aku tak pegi OU.. tapi sapa aku nak ajak.. en tunang memang wajib pegi... Nilli ko jadi tak pegi nie... budak nie kang dia plak yg tak pegi... dia yg dok promote kt aku....

No comments: