Monday, May 25, 2009

Night At Museum 2

Akhirnya kuar gak entry pasal movie kan... lama gak aku xtgk movie... skang en tunang xsuka tgk movie dah.. dulu masa bercinta layan jerk aku nak tgk citer apa skali pun tapi skang siap di cantas2...

Kene tgk movie yang dia tgk jerk.. ada ke patut.. xpatut langsung....

So untuk movie yg dia xtgk tu terpaksa lah aku tgk ngan kawan aku or tgk sorang2... abis dh kene tgk movie dia bkn movie aku... bosan sungguh... camner klau dh kawen kang...

Dah melalut plak aku...

So aku dh tgk movie nie....




Citernyer lagi menarik dari yang first dulu.. lagi byk lawak dlm yg second nie... Karektor dlm movie ni dh bertambah... set pengambaran pun dh berubah...

Untuk movie ni dia buat kt arkib muzium Smithsonium.. aku pun baru tau kt US ada muzium yang terbesar di dunia... So klu pegi muzium ni confirm sehari xcukup nak abiskan semua muzium.. mana taknya semua jenis muzium ada kt sini....

So this movie berkisar pasal Ben stiller ni dh maju lah (dia dh ada company sendiri tu) so dia dh xkeje kt Muzium lagi... So one day dia saja nak melawat tmpt keje lama dia kt muzium tu tapi terkejut semua barang nak kene pindah ke muzium Smithsonium nie... Tablet tu xkan dibawa.. so Semua artifak akan remain jadi keras arr....

Then esoknya si wilson tu call bgtau si Monyet Kappucin (mcm salah eja) ni pegi bawak tablet tu ke muzium Smithsonium nie.. so start konflik kt situ... seterusnya...........

Korang gilah tgk sendiri kt wayang.. xrugi tgk movie nie....

Masa aku nk tunggu citer ni ditayangkan kt dlm panggung... skali kuar trailer Transformer... pergh memang best giler... Sam dpt membaca dari kiub tu and megatron hidup semula... meang xsabar nak tgk...

No comments: