Tuesday, May 19, 2009

Kepanasan di Career Fair

So seperti yang diwar-warkan... aku pun pegilah ke career fair yg kt pwtc tu.. sanggup ni heret en tunang sekali tu.. dia dok bising mesti ramai org... panaslah .. apa2lah...

Ada aku kesah..???

So nak tak nak memang dia kene ikut... yelah pagi tu aku dh ikut dia siapkan keje dia.. sanggup ni pepagi sabtu yg indah tu aku bangun awal.. huhuhu....

Dahlah cuti tu.. terpaksa rela ni bgn pagi sbb dia suh ikut... so skang dia plak kene ikut aku... hehehehe... rasakan....

So sampai sana memang dh tgk ramai nyer umat adam yerk.. berduyun2 turn dr tren star tu.. hehehe... mesti punya gi pwtc...

aku plak nampak the mall.. xpenah pun pegi situ.. asik lalu jerk... best ker the mall... ada apa kt situ...

Aku ingatkan memang dlm pwtc dia punya career fair.. tapi nan ado nyer...

Berjalan memang xhengat.. nasib baik aku pakai sandal jerk... blh aku pegi career fair pakai tshirt jerk.. slamber jerk... yg lain aku tkg siap berkemeja, berseluar slack.. ada yg pakai tie... skali ko.. tmpt nyer meang jauh kebelakang.. dan memang panas giler dalam tu...

Xsanggup aku lelama kt dlm tu... tgk mcm tak best jerk... aku pusing seround pastu blah.. xsanggup seh lelama kt dlm tu... dh lah panas giler... pastu ramai org.. berhimpit2.. mcm2 bau.. . euuuuuuuuu....

Lagipun aku kesian ngan en tunang... dia dhlah badan besar.. pastu panas dlm tu.. memang arr kepanasan..

so kitorg memang xlama kt situ... hehehehe... apa yg aku cari memang xjumpa...

No comments: