Wednesday, May 27, 2009

Nasi lemak goreng

Lmbt plak aku masukkan entry pasal nasi lemak goreng nie... tunggu gmbr upload masuk pc lmbt arr....

Korang penah makan tak nasi lemak goreng, bkn nasi lemak biasa yerk... nasi lemak biasa tiap2 ari blh makan... ni nasi lemak goreng.. memang sedap giler. Aku pun xpenah makan sblm nie.. ni pun kali ke 2 aku makan nasi lemak goreng... memang sedap... klu org klang maybe tau kot nasi lemak goreng nie...

Nasi lemak goreng


So last week sempat gak aku gi makan sana tu pun sbb memang ke klang.. klu xke klang, xkuasa aku nak gi makan jauh2.. jauh sgt tmpt dia... So after gi tgk kad kawen kt klang, aku ngan en tunang bersama adik beradik dia gerak gi makan sana...

Ayam goreng

So mcm mana nak makan kt sana ek.. korang ikut signboard jeti pulau ketam yerk... then nanti smpi kt traffic light yang besar. landmark dia ada shell belah kiri after trafic light and ada tokong kt kanan traffic light. Kedai makan tu kt belah kiri traffic light.. betul2 belah kiri... ni bukan restoran or kedai yerk.. ni warung jerk...




Tapi byk arr meja pastu mesti ramai org punya... hehehehehe... apa yg sedap kt situ.. mestilah nasi lemak goreng, pastu ayam goren dia pun sedap... Pastu en tunang ada mintak roti goreng.... hah apa tu roti goreng???

Roti Goreng


Roti canai tu lepas di masak.. diorg goreng buat mcm goreng nasi.. nanti rasanya mcm roti canai rupa mcm keaw teau... memang sedap... aku rasa sikit sbb nasi lemak goreng dia byk sgt...

So should try arr... memang sedap...


No comments: