Tuesday, May 12, 2009

Bye-bye kete...

So ari ahad kitorg dh nak blk kl dah... tapi tiket blm beli lagi camner tu... so pagi2 dh bgn.. cergas nak gi beli tiket bas.. kang dh abis mcm mana nak blk...huhuhu...

So gilah bus stand batu pahat.. lama gak aku xpusing2 kt sini yerk... so usha-usha dapat gak tiket.. tu pun nasib baik ada org return tiket.. so dptlah aku tiket... amik bas kul 3 ptg.. budget smpi kl dlm kul 7 or 8 malam arr.....

then balik umak pak usu.. settle kan pasal kete semua.. tu en tunang yg buat.. aku tgk tv smbl makan yer... lapo tak breakfast pg tadi....

So semua dh settle ngan pak usu.. tunggu result jpj jerlah dulu.... so kete usang ini akan discrapkan ke proton...



yerlah proton kan ada buat promosi voucher RM5000 tukar kete lama ngan kete proton... perodua ada gak buat.. tapi xkan aku nak amik kete perodua plak... aku dh pakai red kenari xkan nak amik perodua lagik....




so en tunang nak amik kete sdr proton.. kete apa... korang tunggu jerlah posting yer kang...maybe ujung bulan ni kuarlah kete baru en tunang tu.... hehehehe....

So kitorg xjadi nak amik no plat kete ni nak masuk kete br tu... byk sgt processnye dan cajnyer smpi 3k.. dr buang kt situ baik aku tambah jadi deposit kete... lagi berbaloi-baloi.....

Sedih gak en tunang nak scrapkan kete ni... kete ni byk gak memori pada dia... aku layankan jerk.. siap cakap dh smpi masa nyer kot... xperlah kita amik adik beradik dia jugak... hohohoho...so can't wait nak tunggu smpi ujung bulan nie...


No comments: