Monday, April 13, 2009

Wong Solo Bangi

So seperti yg telah ditetapkan oleh en tunang ari sabtu lepas kami ada makan2 ngan geng2 en tunang... hehehe... tu aktiviti wajib tiap2 bulan... ta;pi sebelum tu siangnyer dia marah kat aku sbb... hehehe..

sbb...
sbb.........

sbb dia call aku kul 12 ajak gi lunch sbb dia lapo.. tp aku kuar umah kul 4 ptg...

* blh gitu.. larik...

marah gak dia ptgh tu... aku sbnrnya dh bgn awal dah... dh siap kemas bilik, basuh baju.. siap semuanya.. aku sajer jer baring2 smpi tgk movie... ntah biler masa aku terlelap pun aku kurang pasti... tau2 kul 3 lebih aku terjaga...

hehehe... so dlm kete tadah je telinga dgr dia membebel... tunang aku ni klu membebel mengalahkan pompuan.. hohoho... (klu dia baca nie abis aku)

So kitorg lunch kt kg baru.. jauh tak dari sunway lunch kt kl.. hehehe... xdelah... aku nak gi pc fair sepatutnya lepas tu..

tapi punyalah jem kl time tu and ujan plak tu.. so kitorg terus shoot gi umah paklee... lg pun dh kul 6 lebih time tu... makan2 kul 8 malam.. so better gerak gi kajang...

so kitorg makan kt Wong Solo Bangi.. lain tempat yg aku tau kt kampung baru...



Kitorg makan kt bangi jer.. so yg ada mcm biasa arr aku, en tunang, paklee, aimi, kanuk, kak cik and zaid.. xmakan ramai2 pun.. susah ramai2 kang.. nanti ada je yg xpuas hati...



So aku makan ayam kampung penyet, daging masak black papper, en tunang amik sup ayam jer... tapi yg lain order macam2 so penuh satu meja arr... memang kenyang giler... abis licin pinggan...hehehe...

So bagi aku sedap arr wong solo nie.. harga okaylah xdelah murah sgt... dia moderate lah... so lagi sedap dari ayam penyet yg kt sunway mentari sblh white coffee tu.. ayam penyet AP aku tak try lagi lah.. nanti aku try....

Wong Solo kt Bangi ni dia dekat ngan Bangi Kopitiam.. area shop lot yg baru buat tu.... dekat ngan Pusat Perubatan An-Nur..

No comments: