Monday, April 20, 2009

Man U kalah FA cup

Sedih nie.. MU kalah tu... apa lah...huhuhu...

Semalam aku xkemana2 pun.. duk umah tgk movie jer... hehehe.. sekali skala melepak best gak... so kejenyer tgk movie pastu tido... pastu tido lagi... so tido tido tido... wah byk kali aku tido yerk... abis en tunang xsihat so xblh lah nak jalan2...

Malamyer dia ajak gi makan smbl tgk bola.. yer man u main yerk.. semangat tu pakai baju man u.. aku layan kan jerk...

So kitorg gi tgk kat hakim lama.. sblm tu amik peah dulu... pastu br gerak gi sana... ingat nak lepak hakim baru tapi mesti kt situ ramai giler org so kitorg lepak jerlh hakim lama (tempat lepak aku dulu masa blajar tu)






Aku order cheese nan jerk... xnak makan berminyak plak malam tu.. blh gitu...

So malam tu man u turunkan second team plak.. yg main semua budak2 lagi.. so hambar gaklah permainan nyer... bosan giler aku tgk...

kitorg xtgk smpi abis games pun.. second half dh blah... dh kul 1 dh time tu.. esok aku keje tu.. mana blh lepak lelama... kang xbgn pagi plak....

so result 4-2 (penalties) everton menang kay...

No comments: