Monday, April 13, 2009

PC Fair

So semalam akhirnya dpt gak en tunang pegi pc fair.. dia dok bising nak speaker baru dr minggu lepas dah.. so aku pun tunaikan lah hajat dia... hmm..

Mcm biasa arr. org mesti ramai.. mesti sesak nak mampus.. jalan memang himpit...

dari apa yg aku tgk semalam.. mostly yg byk dijual kt pc fair tu notebook, netbook.. segala mcm notebook.. desktop meang dh kurang.. aku nak cari skrin lcd pun payah.. terhad jer stok dia.. xbest tul.. xmcm tahun2 lepas... dari tingkat atas smpi kebawah yg byk laptop..

aku pun ada usha laptop gak.. aku nak cari yg kecil dan simple.. blh masuk dlm handbag aku... space xbesar so aku tgk netbook jer lah... cari 10 inchi je.... aku berkenan yg lenovo tu ngan acer... hp mahal, dell lg mahal... acer tu 1400 jerk.. blh lah amik nanti.. lgpun acer tu ada warna putih.. sweet je aku tgk warna putih...



Aku sempat gak beli thumbdrive baru.. hehehe.. kingston RM 30 4gb... ada gak yg murah tapi brand lain arr...

dan akhirnya tunang aku dpt gak beli speaker.. punyalah besar pc fair ry.. booth untuk speaker ada 3 jer tup un ujung skali...memang xbyk choice... dia amik brand apa ntah aku xingat.. dia cari yg murah jer asal blh kuar bunyi sudah....

* skang ramai pakai headphone jerk... tu yg berlambak booth headphone..

No comments: