Thursday, April 16, 2009

Harga lain...

Semalam bengang giler aku kt cashier... Malam tadi en tunang mintak belikan healer vick tu.. dia selesema.. minta suh beli kul 10 malam.. sah2 watson ngan gurdian dh tutup... so aku pegilah usha kt 711 area umah aku.. xde plak... nak tak nak kene cari kt tmpt lain...

So aku pegilah kt stesen pump caltex tu... alang2 dh pegi situ... aku draw lah duit skali.. so pas draw duit.. tgk lah ada tak healer tu.. skali ada.. wah senang aku xpayah cari tmpt lain... harga kt situ dia tulis RM5.40... okaylah tu.. acceptable lah price.. walaupun murah lagi kt watson...

So aku gilah bayar... skali cashier tu tekan RM6.40.. terlebih singgit tu... aku tanya arr...

Kak, bukan RM5.40 ker?
tak, RM6.40...
tapi apsal kt tmpt letak tu tulis RM5.40?
Salah tulis tu dik..
Apsal xbetulkan.. tu kan dh salah....
harganya RM6.40 lah (buat muka kt aku plak)


eeeeeee... geram giler aku masa tu.. blh dia kata salah letak harga... healer tu kt watson xsmpi 5 hinggit... so klu dia jual 5.40 okaylah tu tapi klu dia jual 6.40 memang cekik darah...

lepas ni memang aku xnak pegi beli beli barang ke isi minyak kt caltex tu lagik.... tak puas hati nie...

Ikutkan hati nak je aku report kt persatuan pengguna.. naikkan harga sesuka hati.. klu gitu baik xpayah letak harga kt tmpt healer tu...


* caltex tu sebelah masjid dan berhadapan dengan sunway pyramid

No comments: