Monday, April 13, 2009

Confession of Shopholic


Semalam malam lepas abis gi pc fair.. kitorg dh xtau nak buat dah... aku ajak en tunang gi tgk confession of shopholic..

citer ni xdelah best giler.. biasa2 jerk.. enjoy gak lah.. ada gaklh part yg kelakar.. sedih... tapi memang giler shopping.. bukan giler jer.. dh ketagih dh tu.. kronik giler.. mana taknya.. nampak brg baru jer nak beli...

nasib baik aku xmacam tu... tapi hero tu mcm okay jerk..


Hugh Dancy


So bagi aku .. klu girls yg tgk memang syok arr... klu guys yg tgk harap jgnlah girlfriend/ fiance / wife dia mcm tu.. memang nazak arr....

Rasanya citer ni dari buku sbb aku penah nampak buku tajuk movie ni kt popular bookstore.. nantilah aku cari novel tu...

wadrobe dlm citer memang fantastic... gaya mewah giler.. nak beli memang xmampu arr skang... hmmm...


3 comments:

ckucin said...

bukan rasa lagi.. mmg dari buku pun.. dah lama buku ni.. buku writer tu yg akak dah can you keep a secret.. best juga..

dejavu said...

cantik nye mata Hugh Dancy tu..
biru biru gitu...

*bling bling

orkidesa said...

tgk dlm movie blh cair tu deejavu...