Monday, April 20, 2009

Melepak di kopitiam

Weekend nie en tunang aku deman teruk.. so nak jalan jauh2 xlbh lah... so jalan kejap2 jerk.. yg byknyer lepak2 jerk... lepas jalan2 kt ikea... kitorg gilah lepak kt white coffee... lgpun tunang aku nak tgk bola jap lg... arsenal lawan chelsea... tapi lawan kul 12.. lamanyer aku nak tunggu...huhuhu....

sementara nak tunggu kawan2 nyer dtg.. kitorg lepak kt white coffee smbl surfing.. hehehe.... akhirnya en tunag baca gak aku punya blog.. abis aku kene ketuk...



So aku mcm biasa minum hazelnut.. tapi kali ni amik yg float plak... sajer nak try.. en tunang minum white coffee jerk... di xsihat sgt tu.. sian dia...

Bosan duk lelama kt sini aku orderlah mee kari.. sedap gak mee karinyer... so aku syorkan pada korang yer...


Sorrylah gmbr aku amik lepas aku makan... so nampak kuah jerk... isi dh abis... hehehe... aku makan sorang plak tu.. lupa nak pelawa en tunang.. hmmm... abis dia sibuk dok surfing... xkasi plak aku surfing....

So lepas tu kitorg gi lepak kt tmpt lain plak nak tgk bola... rasanya ko dh tau chelsea meang yerk... aku tak tunggu lama pun kt kedai tu.. cuaca mak aii panas giler.. first half jer aku tgk.. then chow balik... panas betul cuaca ari sabtu ari tu....

No comments: