Monday, April 6, 2009

Sandal Ipanema - Gisele Bundchen

Sebenarnya aku sgtlah mengilai sandal ipanema nie... lagi2 diiorg ada kuarkan special punya promotion Ipanema - Gisele Bundchen.... Sblm ni memang ada kuarkan yg sepcial edition thn lepas.. dan aku memang rembat satulah.. tu puas merengek kt en tunang... yerlah sepasang sandal dekakt RM 60... memang dia dok berkira... tahun dah hampi sthn aku pakai.. tapak dia xnipis2... penat aku seret sandal tu nak buat dia cepat haus tapi xjadi gak...huhuhu...

So last weekend aku kan ada citer yg aku beli lagi sepasang sandal ipanema baru.. ni yg biasa jerk... walaupun sandal yg lama blh guna lagi.. sandal baru ni aku buat gi keje jer... ( aku gi keje pki sandal jer.. dlm ofis berkaki ayam)...

Yang sedihnyer.. ipanema kuarkan sandal Gisele Bundchen yg baru.. huhuhu.. nak nanges jer aku tgk... baru 3 ari pakai dah nampak yg baru.. bila aku nak beli en tunang kata jual yg br beli tu br blh beli sandal yg terbaru...

* ada sapa2 nak beli tak?

aku nak kasi kt adik aku xmuat plak... huhuhu...


Ni lah sandal yg aku nak beli tu... huhuhu... klu claim msk memang aku rembat terus sandal nie... mesti si nillness xpuas hati.. nili jom beli skali nak... selesa sandal nie... hohoho...

Nak tau lebih lanjut pasal sandal nie... ni website yg kt uk lah.. tgklah mana sandal yg korang suka..hehehe....

3 comments:

Ain said...

wahawahwah...keje shopping je ye kamu..ni yg jeles ni..

orkidesa said...

menghabiskan duit tunang.. hohoho...

en_me said...

perghh.. chanteknyerrr