Thursday, February 19, 2009

Xde apa2 pun..

hmm.. aku tgh xde mood nak berblog.. lgpun xde topik nak bincang apa.. kepala aku tgh serabut dgn design kt ofis.. poning kepala aku dok color2 xabis2 nie.. hmmm... dh berpinar dah mata ni tgk color...

hmm.. nak cari masa nak design banner tuk blog sendiri pun xde masa.. sebenarnya xde idea lagi.. bila ada idea xde masa nak buat.. nilah keje aku kt ofis, dok design dok buat portal.. aku lebih kepada website dan portal.. setakat nak design simple2 blh lah.. klu yg heavy2 eden ni masih belajo lagi..hihihi.. nantilah aku cari masa nak buat design banner tuk blog aku then aku publish...

apa lagi nak membebel nie ek.. hmm.. skang aku tgh layan citer anak betong, xsempat nak tgk kt tv.. mana taknya tayang time keje.. bila masa aku nk tgk.. pastu kt website tv3 xde plak slot anak betong tu.. nasib baiklah kt youtube ada org uploadkan. so dptlah aku layan tgk anak betong kt umah.. dapat wireless free. ntah sapa2 punya lah tu... abis xlock aku pakai jerlah... yg free kt sunway pyramid xsampai plak wireless kt umah aku.. hehehe...

dahlah.. dh panjang lebar plak aku membebel kt dlm blog nie.. nanti ada citer best aku post lah eh...

No comments: