Monday, February 2, 2009

Ceritera ari Ahad

Ari ahad.. adalah ari yg paling malas.. hohoho... apatahnyer... malam tadi aku tido kul 4 pagi... so bangun dlm kul 12 tgh hari.. kemas bilik then gi basuh baju yg bertimbun satu bakul tu.. pukul 2 baru siap.. then aku call tunang aku... rupa-rupanya dia xbangun lg.. hmm... ceh.. pastu aku siap2.. aku ingatkan tunang aku nk lambat2.. dia plak call tanya bila nak sampai.. hehehe... amik dia kt umah.. then pegi shah alam.. amik drill kt peah... pastu gi makan laksa penang... pergh.. sedap giler.. locationnyer kt depan tesco extra shah alam.. memang terangkat beb... waktu tu ujan.. so makan dalam kete lagi... hmm... pas makan aku gi cari manik kt sek 18 shah alam.. hehehe... beli kt situ murah sket.. lupa plak nama kedai nyer.. dekat ngan mydin 18... dah abis beli manik.. terus pegi taipan usj, tunang aku nak beli barang hardware sket...

then balik ke umah aku, nak pasang piring astro tu.. dh siap pasang xdpt plak signal.. hmm.. nantilah aku call astro.. hehehe... then kitorang gi makan kt kelana jaya.. sedap makan kt situ.. pas makan gi beli barang nak buat makaroni bakar.. tgh cari barang... apai call ajak minum2 kt bangi.. so pas dh beli barang.. kitorg terus gi bangi, minum2 ngan apai, paklee n zaid.. sampai kt village view tu, br je nak duduk.. diorg ajak pegi makan char keaw teow sedap kt depan KPTM bangi... sedap arr gak makan kt situ.. hmmm cuma udang dia kecik2... hehehe... abis borak ngan makan dalam kul 12... eh kene balik nie.. esok keje n aku nak masak makaroni...

No comments: