Tuesday, February 3, 2009

Pendapat tentang Baskers

Apa pendapat anda tentang baskers? Rasanya di Malaysia jarang kita terserempak dengan baskers di jalanan selain klu kita pegi ke Central Market ke or uptown ke... hmmm... semalam quite interesting night i have..



After work, semalam aku ngan tunang terus gerak gi makan. Lapar sgt kot lgpun tunang aku amik aku lmbt plak.. then ajak dia gi makan kt restoran Baser ni (baru jer open). ni cawangan dia kat puchong. HQ dia kt Kota Tinggi (aku org kota tinggi). So memanglah suka makan nasi ayam dia. Restoran ni cuma ada nasi ayam (segala perasa ayam), nasi beriani jer. lain xde eh.. so klu sesiapa yg nak makan nasi ayam sedap mehlah dtg sini kt bandar puteri puchong. Aku xamik gmbr plak.. nanti aku amik gambar yer..

So waktu tgh makan nie, tetiba plak ada adik ni main gitar and sing a song tuk kitorg, so terkejut lah plak.. xpenah2 tgh makan org petik gitar nyanyi lagi... so rupanya diorg ni from filipina and datang here to collect some fund. Macam baskers lah plak aku rasa...




Ni gambar yg sempat aku amik. Masa dia nyanyi kt meja aku xsempat plak aku nak amik.. terkejut punya pasal.. yg aku suka sebab dia nyanyi lagu I'm yours from Jason Mraz.. okaylah dia nyanyi.. xnak masuk akademi fantasia 7 ker...hhehehe....

nota kaki : tunang aku kata dia main gitar lg terror dari budak tu.. hohohho.. aku gelak jer.. layan jerlah...kang xlayan kata xsayang plak..

No comments: