Thursday, February 26, 2009

Bosannyer..

Sorrylah lama dah xupdate blog.. (lama ker 3 ari tu..).. aku busy sket ngan keje... byk sgt kene betulkan.. huhuhu....Ari ni aku bosan tul ngan internet.. lembat giler nak mampus... aku rasa kura-kura patah kaki jalan lagi laju... camne nak buat keje ni.. loading buka fail jer dah amik masa berminit.. nikan nak tranfer fail gi server.. ko bayangkan berapa lama aku nak kene tunggu?.. ish..ish..ish.. ponat eden tunggu ni tau...

Sekarang bukak citer lain, akhir semalam berjaya juga aku membawa en tunang tgk citer Geng the movie: Pengembaraan bermula.. best giler citer ni arr. salute aku ngan les'copaque nie.. hehehe... grafik dia memang lawa.. citer dia pun menarik.. so memang xrugi arr tgk citer nie... so pada sesiapa yg xtengok lagi.. so pegilah tgk kt panggung yg berdekatan... hehehe...

Tapikan aku rasa suara si Oopet tu mcm suara fizi lah.. si Oopet tu mcm cakap jepun ada, slang apa benda dah aku pun xpaham.. hehehe.... so korang pegilah tgk yer...

So semalam gak en tunang ajak buat no digi baru.. yerlah dia kan dh keje luar.. so asyik kene call customer.. klu pakai prepaid mcm membazir jer.. dia tanya aku...

"kt sini ada digi center kan?"
"ada. kt bawah"


Then kitorg turunlah bawah lepas amik tiket....

"mana centernyer"
"bkn kt level ni. Kt LLG lah"
"lah kata kat bawah.len kali kata lah kt bawah bawah bawah lagi"


Aik? aku ker yg salah... selalu gi pyramid pun lupa kedai tu kt mana.. xpatut betul...



No comments: