Monday, February 9, 2009

Tak Sihat.....

Sorrylah, lama nyer aku xupdate blog.. Kesihatan xmengizinkan.. Last week aku xsihat.. selesema yg teruk.. abis idung aku merah-merah... dah seminggu aku seleseman dan batuk tapi aku buat derk jer.. malas nak gi klinik.. tapi ari khamis ari tu xtahan dah.. selesema teruk sgt smpi poning kepala aku.. apa lagi terus kene paksa ngan tunang aku gi klinik.. huhuhu...

Sampai kt klinik doktor tu check pastu dia tanya dah lama ke sakit, aku cakap dh seminggu.. marah doktor tu.. dh seminggu br nak gi klinik, aku senyum jerlah.. then dia kasi aku mc 2 ari, ubat pastu siap pesan klu xsembuh gak terus gi hospital, check kt hospital takut aku kene denggi atau chikunya... aku senyum jerlah (jgn harap aku nak pegi)..

So skang aku dh masuk ofis.. xde mood lagi nak berblog.. walaupun byk citer weekend ari tu.. esok-esok arr aku masukkan entry.. daaa.....

No comments: