Thursday, July 9, 2009

Training for 2 days

Sebenarnya 2 ari lepas saya ada training kt Flamingo Plaza kt Ampang. Rasanya korang tau kot.. sblh jer dgn Hotel Flamingo tu.. tapi yang xbestnya internet kene block plak.. certain web jer blh buka.

Blogspot memang kene blog.. so memang lah xleh update dr sana.. kene tunggu blk ofis br blh update.. Saya kt sana 2 ari jerk.. dari pagi smpi petang.. dok mengajar perserta about JOOMLA..

Memang penat arr.. pepagi jer dh kene gi ampang dr subang.. mau xjauh.. so kene kuar awal sbb nanti jem plak kt MRR2 tu lagipun kelas saya start kul 8 stgh... huhuhu.. so 2 ari arr..

Saya pegi keje awal blk lmbt.. abis kelas kul 6 plak tu.. nk tempuh jem lagi blk subang... memang seksa tul lah...

Dahlah masa ari selasa ada pokok tumbang berdekatan tesco extra sblh MRR2 tu.. lagi lah jem.. dgn ujan lebat lagi.. huhuhu... saya smpi umah hmpr kul 9 malam.... pergh.. seksanyer.... tu yg malas sgt nak masuk kl petang2... kang nk blk jem punya....

Mcm mana lah org yg keje dia travel jerk eh... saya yg 2 ari ni bdn dh penat giler.... huhuu... blk umah jer terus tido.. xdenyer nk tgk movie ker , nk tgk cartoon ker... nampak katil jerk.... huhuhu... nasib baik dh abis training..

No comments: