Saturday, July 25, 2009

Restrees Kopitiam

Hari Khamis lepas kitorg gi lepak kt restrees kopitiam di sunway... hehehe.. ni semua cadangan nili sbbdia dpt tahu yg saya single malam tu.. ( en tunang gi jb kay).. so konfirm lah aktiviti jalan2 cari makan...

Sblm ni memang saya dh penah lepak kt kopitiam nie.. so nili nak merasa plak makan kt situ.. sbb ari tu saya promote cabonara dia sedap....

So mcm biasa ajaklah geng gbs yg lain... elly and kak ayu(last minit nak ikut)...

So janji kul 9 stgh tapi ada gak yg dtg lmbt.. saya ngan nili dh lapo so order lah dulu...

Saya order nasi goreng special and nili order seafood cabonara... xlama lepas tu kak ayu smpi.... kak ayu pun order seafood cabonara gak...

Nasi Goreng Special


Seafood Cabonara


Org yg last sampai adalah elly... jalan mana ntah dia ikut pun sy xtau... muahahahha....

Elly order minara spagetti (xingat kay)... hmm... mcm2 kitorg order.. kelaparan sgt kot...




So lepak smpi kul 12 sbb esok keje maaa.... lainlah elly dia insomia... hehehehe....

So bg saya sedap arr makan kt sini.. suasana memang kg betul kay.. rasa best jerk.. xdelah crowded sgt...

2 comments:

ckucin said...

cabonara seafood dia sedap.. frust tang minuman tu.. ice blend kelapa.. fail.. sedap lagi yg kat pasar malam putrajaya tu.. uish.. tiba2 ketagih coconut shake tu laks.. kena tunggu selasa gamaknya.. slurrppp...

Aimi Liyana said...

hi, salam singgah :)

selamat berblogging..