Wednesday, July 15, 2009

Jahit Manik

Actually ni first time saya citer hobi saya kay.. selain tgk wayang.. saya sgtlah suka menjahit manik.. ni bukan buat gelang ke rantai.. saya suka jahit manik kt baju.. so klu dpt baju kurung br jer.. cepat2 je sy jahit.. nk kasi lagi lawa lar kan...

Minat saya kt jahitan manik ni disebabkan oleh Nilli, dia yg perkenalkan kepada jahitan manik last year.. so sejak tu semakin suka menjaiht.. dr xbuat apa2 kt umah.. so saya jahitlah manik smbl tgk tv..

Kekadang tu punyalah syok smpi xsedar dh siap... nasib baiklah en tunang menyokong... siap belikan saya kota peralatan nk simpan barang2 jahitan manik nie.. nanti saya amik gmbr kotak peralatan saya kay....

Mostly idea tu dtg gitu saya kekadang tgk design org lain, amik sikit2... kira campur2 arr... selain tu saya ada gak beli buku jahitan manik nie... Nak belajar ni kene rajin sket baca buku, tanya org kay... nanti byk lah ilmu kita dapat... xsalah melabur utk kepuasan diri....

Ni antara koleksi jahitan manik saya kay....


Ni blm siap lagi


Masa Wedding my sister

So raya dh nak dekat nie, meh ramai2 kita letak manik kt baju raya kita...


No comments: