Tuesday, July 14, 2009

Jenjalan Ari Ahad

Ahad lepas pun xde kemana2 pun cuma kitorg gi makan laksa kt depan tesco extra shah alam... Lama gak saya xmakan laksa kt situ.. Laksa kt situ memang sedap giler.. sapa yg hantu laksa gi lah try.. alah tepi jalan jer.. pakai lori jerk.. pepetang ahad lepak mcm tu best gak.. then pusing2 shah alam smpi xtau nk gi mana dh....

Then dh bosan sgt.. ajak en tunang gi Sunway pyramid.. tawaf kt situ plak.. Saya mcm biasa beli brg dapur sket kt jusco.. pastu en tunang bising lapo plak....




Pastu teman lah dia makan kt food court jusco tu.. Saya xmakan plak.. still kenyang lagi makan laksa ... so en tunang makan sorang tapi yg tukang beli nyer saya... dia malas nk jalan... so saya belikan dia Claypot chicken rice...

Hmm... xsedap and xmenyelerakan.. sedap lagi kt tesco puchong... tapi dh tu jer ada... yg lain xde yang menarik perhatian....

After makan.. pusing kt pyramid, br perasan ada sales shoes for men and women.. tapi ari ahad ari tu last day... so me not buy anyting... en tunang kang bising....

No comments: