Thursday, June 25, 2009

Tagged by Areesha Munira

disebabkan saya ada masa lapang nak jawab tag si areesha ni so saya jawablah.. kang dh busy plak... (sajer je suh aku jawab eh)

1. Bekas kekasih saya adalah:
Yang serius jelah eh
- Ajai - Couple sbb saya suka tgk muka dia (chinese look). xtau lah dia dh kawen ke blm
- Zaki - Dh kawen. Abg member saya.

2. Saya sdg mendengar:
Lagu Kerishpatih - Demi cinta. (ni lagu fovorite nili)
Sbbsi saliah suh pasang, so nak xnak kene dgr...

3. Mungkin saya patut:
Buat keje. tapi kemalasan melanda dgn internet yg slow membantutkan keje saya.

4. Saya suka:
Makan ice cream. rasa nak makan ice cream je saat nie.. buskin jom...

5. Sahabat baik saya:
1. Ainin - member dr uni lagi smpi skang.. selalu lah borak ngan gossip2
2. Joe - tunang org dh skang.. selalu lah calling2.. wlaupun en tunang xsuka.. hehehe... adalah kisah silam kitorg nie...
3. Siti nazirah - kawan uni gak. dulu sebilik dan serumah.. abg dialah saya couple...
4. Kama - kawan masa skolah. tapi masa skolah xrapat skang lepas blajar br rapat
5. Azrin - kawan sekelas masa skolah. smpi skang still contact
6. En tunang- my bestfriend forever.. tmpt saya luah rasa dan perasaan
7. Nili - kawan ofis.. tmpt tuk gosip and berjimba...
8. Eija - member masa skolah dulu. Rapat tapi lepas kawen mcm lost contact.. hsuband dia xsuka kot.. hohoo.. byk rahsia sy pd dia
9. Hetty - kawan skolah gak.. still contact smpi skang...
10. Fariz - kawan skolah. Rapat smpi skang walau dia dh kawen..

6. Saya xpaham :
Knp org tu suka cakap bkn2 pasal saya. Sy xusik pun dia. Memang dia xsuka org lain gembira kot..

7. Ada yang berkata:
Saya ni cepat mengalah dan pemaaf orgnya.. Memang sy xreti nk cakap tak.. xsmpi hatilah....

8. Makna nama:
entah.. lupalah

9. Cinta itu:
Adalah en tunang saya. sbb dia cintakan saya spenuh hati.. that's enough for me... (jiwang plak aku)

10. Di suatu tmpt, seseorg sedang:
Nak cari tiket tgk transformer kt IMAX, ada sesiapa tahu tak?.. malasnyer nk gi beratur kt sana

11. Saya akan cuba:
Mengumpul duit untuk kahwin.. eee.. susahnyer

12. Ayat SELAMANYA, membawa maksud:
Selamanya kita akan berkawan, kay

13. Telefon bimbit saya:
Nokia 7610 - pemberian en tunang.. tu yg syg nak tukar lain.. kang nanti dia kata saya dh xsayang dia...

14. Bila saya terjaga dr tidur:
Smb blk tidur.. ngantuk arr

15. Saya paling xsuka apabila:
Bila saya tgk tgk tv or reading books.. org kacau saya.. rasa nk tempeleng jerk...

16. Pesta/parti adalah:
Untuk org muda jerk.. dh bertambah usia ni mcm xsesuai.

17.Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah:
xjumpa arr

18.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
Sama jerk.. dari dulu smpi skang.. semua pengalaman adalah meynyeronokkan termasuklah putus cinta.. blh kurus badan.. (betul tak areesha)

19. Hari ini:
Hari khamis

21. Malam ini saya akan:
Xplan lagi. kene tunggu en tunang main badminton dulu br plan..

22. Esok pula saya akan :
Keje mcm biasa. esok jumaat... yeah...

23. Saya betul-betul inginkan :
pergi bercuti.. oing to KK bln 8 tapi ada H1N1 so was2 nk pegi....

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
Ngantuknyer muka...


25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
Sunway pyramid- dekat ngan umah.
OU- best sbb besar...

26. Makanan Barat atau Jepun :
Dua2 saya telan. but sy suka italian...

27. Bilik yang terang atau gelap :
Depend tgh buat apa. klu tgh reading terang arr.. klu tgh tgk movie gelap arr...

28. Makanan segera adalah :
Senang.. xpayah masak

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang
lagu tu jiwang arr...

30. Siapa yang anda nak Tag
sesiapa saja yg bc blog ni kene tag... hah.. jawab yerkkk.....

1 comment:

Ain said...

Betul..lps je aku putus cinta a.k.a putus tunang, aku tekad nk kuruskan badan..dan hasilnya..hehehe..aku muat pakai baju akak2 aku...syoknya..hihihihi