Friday, June 19, 2009

Melepak kt Uptown

Citer ni ari rabu malam klu xsalah saya.. aiyoo.. dh pelupa ke aku nie... Sebenarnya sejak si elly ngan kak ayu pindah keje lama gak xjumpa diorg.. ari tu masa aa majlis kt ofis, saya ada hal plak.. ke saya mc time tu ek... xingat lagi.. (parah tu)

So mula2 nk jumpa ari selasa mlm tapi kak ayu xleh, so jumpa rabu malam.. hehehe... girls out yerk... cadangan jumpa kat uptown damansara...

Sapalah dok cadang jumpa kat situ, saya ni kurang berkenan kt uptown, first memang sesak, second payah nak cari parking, third, byk sgt pilihan makanan so xtau nak makan apa.. kang xmakan plak aku...

So jumpa kali ni sbb nili nak kasi brg kt budak 2 org tu smbl gosip2 and update diri... hohoho.... nilah GBS kitorg.. wah gbs gitu...

So xdelah lama sgt lepak kt situ, yerlah esok keje.. xkan nak lepak smpi pagi plak.. si elly dok bising nak blk.. kene siapkan 18 screen... wah gitu ko.... komited keje tu.....

So kitorg lepak dlm 2 jam pastu blk arr....

No comments: