Tuesday, July 27, 2010

Tempah Baju Raya

Hah.. korang semua dah tempah ker baju raya. Baju raya saya dah lama tempah kay. My mum lah yang tempahkan. Tapi masa tempah tu belum tahu pregnant lagi. Huhuhu. Nanti raya saya dh nk masuk 5 bulan. Adakah baju raya saya itu muat. huhuhu...

So weekdays lepas gilah tempah kan baju en suami. Kain nyer dah lama dapat dah. My parents yang belikan. Dah hampir 2 bulan tersimpan kan dalam bilik baru teringat xtempah baju lagi and raya nak dekat. huhuhu... ada ker orang nk terima tempahan lagi.


So saya ngan en suami gamble lah gi tempah baju. Kitorang tempah kat Kimie Kajang. Tempat yang sama tempah baju nikah. En suami kata dia selesa ngan jahitan kat kimie. Saya ikutkan jerk. Nasib baik lah kimie masih lagi terima tempahan baju lelaki. Baju pompuan dah tutup yerk.


So dah siap temaph lah baju en. suami. So raya ni dia dah ada baju raya. Saya jer belum tahu... Lupa plak nk bagitahu tema tahun ni kaler biru yerk.. hehehe...

No comments: