Friday, July 30, 2010

Metrojaya Warehouse Sale

Ni kira update paling cepatlah saya buat. Masih panas dari oven kay. Sebenarnya saya baru jer balik dari Warehouse sales kt stadium Melawati.. hehehe.. Macam biasalah.. Metrojaya Sales. Ari jumaat kan rehat lama sket. tu yang sempat terjah ke sana.



Saya pergi ngan budak ofis. Motif utama gi sana nak beli perfume kay. Last beli masa nk kawen ari tu. Penah gak gi beli kt warehouse sales nie tapi tahun lepas. Stok kat umah punyalah banyak lagi tapi ada hati nak tambah koleksi. huhuhuhu...

Memang happening giler kay. Banyak gak barang yang dijual. Mostly kalau korang masuk metrojaya, apa yang ada itulah yang dijual kan stadium tu. Pegi waktu solat jumaat mana cukup masa nak tgk semua barang kan.

So saya gi area perfume ngan cosmetic dulu lah.. Pergh.. semerbak je bau kan area perfume. Macam2 ada. Ada issey miyake, D&G, Hugo boss, Police, Paco, salvatore, gucci dan macam- macam lagi lah.. Yang penting saya jumpa Terra by Hermes kay. hehehe (teringat superman). Mostly harga memang murah dari kt perfume outlet lah kan. Tapi mcm biasalah kotak ada defect sket. Kotak jerk.

Selain perfume ada gak jual pinggan mangkuk, cadar, comforter, handbag, baju. Macam-macam lah.Huhuhu.. Nie kene pegi lagi nie... Sales sampai ari ahad ni jerk. Maybe esok or lusa kene pegi lagik. Kali ni bawak en suami (si tukang bayar).

No comments: