Thursday, July 29, 2010

Adakah Nuffnang racist ???

Cerita hot skang kat dalam blog.. mosytly blog yang saya pegi semua citer pasal nie. huhuhu... Citer ni timbul sebab one of the blogger tetiba buat post something about Nuffnang. For me to dia punya opinion lah kan. Selagi tak melanggar etika.


Kalau nak tahu klik kat blog Syafirul nie. Wah tetiba glamor si Syafirul. Saya kira hormat lah pendirian dan pendapat dia kay. Tu hak dia lah nak kata apa pun.

Tapi for me, selama letak nuffnang kt blog saya nie, ada gak dapat tiket free for movie screening. wah seronok tu. Sapa nak bagi kita tiket free tgk wayang. So for me ada gak malays yang dapat tiket free, menang hadiah dan sebagainya.

Nuffnang, bila nk tukar glitterati saya tu.. Eden dh buang dh advert from third party tu.. Nak tiket free lagi nie...

1 comment:

maverick said...

watie...cube ko add link aku...hehe