Thursday, January 14, 2010

Searching for nikah dress

Pening kepala nie.. patutlah makin dekat harinya makin pening kepala... I'm still searching for my nikah dress. xsure lagi samada nak beli yg dh siap or nak beli kain and tempah..

Nak tempah pun satu hal jugak kan.. kene cari tailor or designer nk jahitkan my dress. tapi yang penting saya dh tau dress mcm mana for my nikah.

Ada 2 design yg saya dh search kat internet...


For baju memang saya nak kurung modern with hook lengan (mcm jubah lah)

Tapi pasal kain not really sure samada nak lipat belakang or kain meleret mcm the first pic.. tapi klu kain meleret okay gak kot.. tapi pastu simpan dalam almari. xkan nak pakai kain meleret gi memana..

Satu lagi yg pening kepala about kain.. not really sure jenis kain apa saya nak beli tapi it must be white... Korang ada idea tak what the best kain nak buat dress nikah.. saya ni dh pening dh kepala nak pikir...

No comments: