Tuesday, August 4, 2009

Lamanya cuti...

Hehehe... saya cuti semalam... so dari ari jumaat smpi lah semalam memang xsentuh pun laptop.. amik cuti lar katakan...

ni gara-gara menyiapkan document kt ofislah nie.. dari ari khamis pagi smpilah jumaat petang.. kira aku stayback kt ofis kay.. takdenyer tido...

So cukuplah dlm 35 jam saya xtido.. huhuhu...

Lepas siap keje kt ofis blk umah, kemas2 terus shut balik kg.. pergh.. memang nazak betul saya kt dlm kete... ngantuk xusahlah cakap tapi xleh tido.. kepala dh ting tong kot....

Smpi skang penat still ada.. ntah xtau apsal... ni dh qada tido semalam kay... keje nyer tido seharian.. hehehe ....

Blk kg xleh tido kay.. penug program sabtu dan ahad...

Btw ari sabtu lepas birthday ayah saya.. so memang celebrate lah... kt mana tu nanti saya citer kt post lain kay...

Ni kene cari gmbr duluu... tapi masa stayback ofis ada gmbr menarik kay.. tuan punya diri xtau tu.. hohoho... matilah eden klu diorg baca....



*gmbr kene blurkan kay...

No comments: