Thursday, August 6, 2009

G.I Joe - the rising of cobra

Boleh tak entry lain weekend ari tu sy xmasukkan tapi semalam punya citer blh plak saya masukkan.. hehehe... tetiba sindrom malas dtg melanda kay...

Okaylah, back to tajuk postign kali nie.. saya dh tgk dh G.I Joe ni semalam midnight.. hmm... the story eh... hmm....

Korang blh agaklah klu saya dok hmm je dr tadi...




Jalan citer dia okay tapi xde excitment lah... mcm something kurang jer dlm movie tu... graphic CGI memanglah lawa... pelakon pun blh tahan.. tapi mcm ada je yg kurang...

Blh tak dlm panggung tu.. saya dok kira dlm hati bilalah movie ni nak abis... huhuhu... xdelah boring.. tapi mcm xleh nak masuk dlm kepala otak nie...

Pastu ada part yg musykil sket....

1. Part duke ngan ripcord pakai accelerate suit tu pastu gi kejar bad guys gitu2 jerk.. pastu at the end baru nak tembak pakai peluru berpandu... apsal xnak tembak awal...

2. Apsal Scarlett tu pun kejar sama tapi naik motor biasa kay (xde kelengkapan nak perang).. so motif kejar gitu2 je apsal? kenapa kene naik motor.. last2 kene tembak then naik van blk.

Citer ni menarik dan byk action kay tapi xmengujakan.. tulah masalahnyer... then asik rewind past jerk...

Dlm movie ni yg ada bad memory in the past adalah duke ngan snake eyes... so kejenyer memang rewind jerk... dlm satu movie nk citer semua... payah tu....

So kali ni xde review kay.. sbb saya memang xcadangkan korang tgk pun.. tapi klu korang peminat G.I Joe gilah tgk.. tuk memuaskan hati...

No comments: