Tuesday, August 11, 2009

Agenda setiap kali balik kg..

Kali ni saya nak citer agenda saya ngan my sister setiap kali blk kg... mak saya lah yg paling suka.. anak2 bawak berjalan.. tapi xdelah jalan jauh2 pun.. cuma senang sket klu anak yg bawak.. blhlah mak saya nak kesana kemari.. with my dad susah sket.. klu nk gi satu tempat tu jerlah pastu blk.. xleh menyinggah kt tmpt lain.. hehehe... sorry dad....

So setiap kali kami adik beradik blk kg.. memang selalu lah ke kedai nie.. lagi2 adik beradik saya semuanya pompuan... so sukalah mak saya....


Kitorg suka gi kt arked jualan pakaian kt bandar... tapi klu pegi situ memang pegi one kedai tu jerk.. xdenyer nk gi kedai lain.. my mum memang selalu beli kain kat situ.. so dpt lah rege murah sket... so setiap kali blk kg, ari sabtu petang memang pegilah kt kedai ni... beli tu memang akan beli, xsaya mesti adik2 saya beli....



Harganya memang jauh lebih murah dari kt kl kay.. klu kt kl biasa baju dh siap mcm ni cecahlah gak 150 ke atas.. kt sini xsamapi seratus pun... yelah beli kain pasang ke kt 80-90 pastu nak tempah lagi... klu kurung biasa murahlah sket... ni kurung moden... so regenyer mahal sket.... skang saya xdenyer nak beli kain pasang.. beli dh siap jer senang.. blh terus pakai....

No comments: