Thursday, April 3, 2014

My baby boy

Lama plak amik masa nak uplad gambar baby yang kedua nie.. Sian dia. A bit busy sikit.. Hidup tengah tak tentu hala ni. Dugaan dari Ilahi so kita terima dengan redha je.

So skang saya kenalkan my new member dalan family. Alhamdulillah saya dapat anak lelaki. So dah sepasang dalam family. Rezeki Allah nak beri.


Ni pic nyer fresh from oven. hehehe.. Nama yang diberi Muhammad Khaidir. En suami nak letak Muhammad kat depan. So tugas saya kene cari nama kat belakang. Jenuh juga. Hampir seminggu lebih baru dapat nama dan gi daftar.

Biasalah ada nama saya suka, en suami tak suka plak. hmmm...

Dilahirkan pada 12 Januari 2014 bersamaan 10 Rabiul Awal. Alhamdulillah, anak-anak saya lahir bulan Rabiul Awal. Bulan kelahiran Rasulullah.

Ni pun lahir dah terlewat hari. Lewat 4 hari. Sepatutnya my due is 8hb Januari.

Nanti saya smabung lagi kay...

No comments: