Saturday, April 26, 2014

Banana Milk

Air susu ni kira famous kat korea. Mostly kalau Malaysian yang gi melawat korea selatan mesti dok promote Banana Milk ni. Saya belum ada rezeki nak ke sana. Tunggu Baby besar sikit baru best sikit nak berjalan. Tapi skang xyah dah nak gi korea or kirim meber yang gi korea. Air ni kt Malaysia dah ada dah

Before this saya jumpa dan beli kat Isetan KLCC. Jauh giler smpi gi klcc. Yerlah Isetan tu jer yang ada supermarket. Yang lain mana ada. Harga dijual Memang mahal gak lah. Satu kotak harganya RM 3.50, pergh..


Then my officemate ada jumpa kat Jaya Grocer, Murah sketlah dari kat Isetan. Saya pun belum sempat usha. Tapi sedap air susu ni. Masa kat klcc saya beli 3 kotak. Tapi 2 kotak Airin yang habis kan. huhuhu....

Takpe nanti kalau saya dh gi Jaya Grocer, Saya bagitau berapa harga pulak. Dengar citer ada perasa lain selain pisang. yummy...

No comments: