Friday, January 13, 2012

My best buddy - sterimar


Saya still got flu okay. dah lebih 2 minggu xbaik2. flue jerk. yang lain semua sihat. Ubat pun dah abis makan tapi still hidung ada flu. Camner nak buat. Ari tu en suami dah jangkit. Skang Airin plak yang kene jangkit.

Masa mula2 kene tu memang jauhkan diri gak dar Airin keculai masa DF dia jerlah. Tapi mana boleh lelama jauh ngan dia. Airin bukan nak ngan orang lain skang. Asyik nak berkepit ngan syaa jerk. Ngan papa dia pun jarang. Masa saya kene flue teruk nak tak nak kene gak dia ngan papa dia. Saya takut berjangkit.

Skang dah kene jangkit, sebab saya xbaik2 lagi. aiyooo xtau nak buat apa dah nie. Ubat semua dah abis makan. Siap gi klinik 2 kali tu. Kalau teruk sgt xbaik2 nampak gaya nyer kene gi hospital lah gak kan.

So masa Airin got flu, xnak kasi dia makan ubat selesema sangat. I got new best friend. Sterimar my new baby. hehehee.. Nie pun dapat tau dari blogger lain. So try lah beli dan guna tuk Airin. Hasilnya memang terbaik okay.

Yerlah baby mana lah diorg tau nak keluarkan hingus dari hidung. Tau menangis jer bila xleh bernafas guna hidung. Lagi sedih bila tidur, kejap2 terbangun. Si Airin mcm tulah kalau selesema. So trylah sterimar ni kat dia.

Guess what, sekali semubr kat hidung jerk, terus mengalir jer hingus tu macam air kay. Sterima ni mencarikan hingus. So hidung dah tak tersumbat lagi. So satu cara nak kurangkan hingus selain makan ubat. So saya memang syorkan tuk baby kay. Sterimar ni sesuai tuk baby. So xperlulah was-was.

Nak guna untuk dewasa pun boleh. Saya pun kekadang guna gak bila hidung tersumbat sangat. hehehe... So benda ni memang wajib ada kat rumah lah... Very useful

No comments: