Saturday, January 14, 2012

Melawat Upin Ipin

Citer ni dah lama rasanya. Baru skang nak citer sebab baru dapat gambar dari en suami. Boleh gitu. hehehe...

Program mari melawat Upin Ipin ni kitorang pergi kt Muzium Negara. Okaylah, sebab saya xpernah gi muzium negara. Nilah first time gi muzium negara. Duduk KL dah hampir 10 tahun tapi xpernah gi muzium negara.heehehe.. Yerlah asik gi shopping kompleks jerk. Nasib baik ada anak, so dapatlah gak saya ke muzium negara.


Pameran Upin Ipin ni berlangsung bulan 12 tahun lepas. Sekali ngan pameran baju pengantin tu. Kami gi ari ahad rasanya tapi ramainyer orang. Parking memang susahlah nak cari. Sampai ada yang parking tepi2 jalan je kat highway mahameru tu. Camner tu


Sajer je bawak Airin gi tgk upin ipin. Yerlah dia memang suka tgk upin ipin kt tv. So kali ni bawak live tgk upin ipin. Tapi boleh tak mak ayah dia yang terlebih excited.. lalala


Tapi mcm tak berbaloi plak harga tiket dia kay. Bagi saya abit pricey lah gak nak masuk tgk pameran nie. Walaupun untuk family saya hanya bayar saya ngan en suami jerk.


Kat dalam ruang pameran tu seronok plak tgk Airin toleh sana sini tgk upin ipin. Selalu tgk kt tv, ni tgk live walaupun patung jer pun.. hahahaha...

No comments: