Thursday, November 25, 2010

YES kembali lagi

Boleh tak perasan yang YES dah kembali lagi. Busy plak hujung2 tahun nie. Busy berjalan walaupun perut dah makin berat dan kaki dah semakin membengkak. Tapi still lagi nak jalan2 holiday. Hehehe....


Year End Sale dah kembali lagi. Start dari 20 Nov 2010 sampai 2 Jan 2011. Teringat YES tahun lepas. Tahun lepas masa sales hujung tahun duk sibuk beli barang kawen tapi tahun ni insyaallah duk sibuk cari barang baby.

Hehehe.. Barang baby belum cari lagi. Part saya belum cari lagi lah. Tapi untuk baju baby dah xpayah cari sbb my mum dah belikan. Hehehee... thanks mak. So saya xpayah lah cari baju baby lagi. Nanti saya blog kan pasal barang yang dibelikan oleh my mum. Xsempat amik gambar. Xtau pun mak nak belikan. Tup2 masa datang kl last week, terus dikasi satu plastik besar. Apalagi happy jerlah dapat.

Saya dah survey tempat shopping barang for baby yang ada sales. Nanti saya listkan semuanya kt post yg lain. Senang sket nak buat review.

No comments: