Wednesday, October 13, 2010

Not feeling well

Nilah benda yang paling xsuka. huhuhu... Tahun ni kira jarang giler saya demam. Lat demam rasanya awal tahun ari tu kot.

Tapi bila preggy dan tetiba plak kene demam panas. Memang xbest. Dahlah skang ni saya tengah syok makan. Bila demam mana ada selera nak makan.

Ni gara2 open house kt ofislah.. pastu ditambah ber karok smpi pagi. Memang makin teruklah demamnyer. Akibatnyer weekend saya duk umah melepek je. Nak balik kg pun xboleh. Maaplah zaid... Bukan kami sengaja.

Sian kat baby dalam perut. 2 3 hari xselesa kt dalam. yerlah badan saya dahla makin panas. lagilah dia xselesa. Abis ditendang sana sini. Makan pun xlalu.

Skang selesema plak datang. huhuhu.. bila nak baik nie...

Next week dahlah ada check up.. abislah saya kene marah ngan nurse.....

No comments: