Wednesday, June 30, 2010

Majlis Bertandang

Kita sambung balik pasal my wedding day. tergendala kejap sbb ada berita gembira plak. pastu saya lupa plak nk update post wedding nie..

Gambar kawen dah siap. tapi xsempat amik lagi sbb kene balik kg dulu br balik amik. Balik kg pun xtau bila sbb xlarat nk jalan jauh.. mau nyer saya muntah dalam kete gak.


So kali ni citer pasal majlis bertandang belah lelaki plak. Nasib baik saya ngan en suami orang johor. So majlis bertandang diadakan esok hari jugak ari ahad. Tapi kelam kabut sikit lah... yerlah.. kt umah saya xabis kemas lagi.. dh nk siap2 nk ke majlis belah lelaki plak..


Kami sampai lewat sikit lah. Sepatut majlis bersanding kul 2 ptg, tapi kami sampai dalam 2 setengah. hehehehe....


Baju jawa ni kitorang pakai masa potong kek, en suami teringin nak pakai kostum tradisional. hahahaha... saya layankan jerk....

No comments: