Wednesday, June 2, 2010

2 celebration on 1 day

2 sambutan dalam satu hari tapi tempat yang berlainan. Last week kan cuti wesak. SO cuti panjanglah weekend saya hari tu. So memang dah plan ngan en suami nak balik kampung. You know what, nielah first time kami balik as husband and wife. teruja jugaklah..

So, saya dah plan nak sambut mothers day on that friday. walaupun lambat sambut tapi still sambut. yelah masa mother's day kami semua xbalik so, hujung bulan baru balik semuanya. Kami plan nak buat makan-makan kat area pantai sinibong. saya pun xpernah pergi makan kat situ.


Lokasi nyer berdekatan ngan jusco permas jaya. Area perkampungan gak lah. tapi complete prasarana yer. Kat area makanan laut di pantai sinibung di siap disediakan surau yerk. so mudahlah nk menunaikan solat bila makan kt sana.




Restoran makanan laut memang banyak dan panjang. Tapi saya satu family try kedai yang fisrt skali. Depan surau sebab dekat ngan parking kerete dan BIL kata situ sedap. Kedai lain saya xtry lagi.


Harga kat sini xdelah mahal sangat still affordable lah. kami makan 10 orang dalam RM 200 jerk. so still okaylah. Makanan kat sini memang sedap. Prawn butter nyer sedap. Kerapu 3 rasa pun sedap.


Balik dari makan-makan kat sinibung, sambung kepada celebration birthday saya.. thanks en suami belikan kek.. luv u...

No comments: