Monday, March 2, 2009

Tercapai hasrat..

Hihihi.. klu baca tajuk mesti korang pelik apsal aku tulis tajuk mcm tu.. ari sabtu lepas tercapai hasrat aku nak makan asam pedas.. aku nie memang peminat setia asam pedas... Pagi tu aku terbangun awal sbb org sebelah umah aku dok renovate umah... mau tak berangin otak aku.. ari sabtu dok ketuk2 dinding.. patut pun aku pelik apsal umah aku sunyi, rupanya housemate aku semua dh kuar pepagi.. xtahan bunyi bising kot...huhuhu....

then en tunang call ajak kuar ngan kanuk.. tapi kene fetch kanuk kt perodua 19.. so aku siap2 kul 12 stgh dia amik aku then amik kanuk terus.. lepas tu br dia bagi tau dia kene gi cheras dulu.. gi umh customer baru blh gi jalan2.. xpatut betul.....

Pas dia settle keje.. kitorg gi makan.. sbb aku dh lapo.. alang2 dh lalu kt MRR2 kitorg pun nak try makan kt Linda Onn Asam Pedas.. hehehe... wa cakap lu sedap makan kt situ.. kuah asam pedas dia pekat..... aku juga dapat makan rojak petis.. pergh...akhirnya dapat gak makan... abis kene perli ngan en tunang....kuat jugak aku makan...



Fresh Orange ngan Sour Plum


Asam Pedas Pari

Rojak Petis

So bagi aku sedap lah makan kt Asam Pedas Linda Onn nie.. xyah lah mengidap makan sampai kene balik johor.. huhuhu.. jauh tu...


2 comments:

seri said...

ater kat mana kedai linda onn tue.. jalan MRR2 panjang turr

orkedesa said...

dekat ngan tesco ampang.. klu gi tesco ampang nampak poster linda onn besar giler..heheh...