Monday, March 23, 2009

Pesta belon panas..

So ari sabtu lepas aku dapat gak pegi tgk balon panas.. tu pun penat ajak en tunang.. sepatutnya dia blk kg ari jumaat tapi xjadi plak.. so terpaksalah dia follow aku.. Aku dh janji nak pegi dgn ofismate.. so aku smpi awal kt presint 2, cuaca memang panas giler.. huhuhu... kepanasan aku kt situ, aku smpi kul 4 stgh petang nak tunggu kan belon tu kembang kt pukul 7 malam... berapa lama aku tunggu kt situ kepanasan.. huhuhu... memang panas.. member plak smpi lmbt... cehh... ramai plak yg dtg tgk belon panas...

Sori lah geng, gambar xde lah plak... ni aku amik gmbr kt blog member ofis aku... nak tgk lagi klik kt sini yer ckucin... aku xsempat nk upload kt laptop... bz maa.... camera aku letak mana pun aku tak ingat... ni kene bongkar cari nie..huhuhu.. penat eden nak mengemas kang...

Kredit to ckucin


Punyalah lama giler nk tunggu belon ni kembang.. huhuhu.. patutnya malam tu aada night show.. tapi aku xleh stay lama.. ada hal.. en tunang ajak jumpa member dia merangkap member aku kt shah alam.. member dia dtg shah alam sebab masuk bola jaring open tournament.. yg klakar.. member dia lelaki.. wah skang guys know how to play bola jaring... pergh... xdpt aku bygkan camner tu ek...

Kitorg gi makan kt Aimar Char keaw teow.. pergh.. lama giler xmakan kt sana.. hmm.. tapi rege dh naik harga sket..naik singgit rasanya.. sbb dulu beli besar special baru RM5.50 skang dh jadi RM6.50 hmm... takper arr. janji sedap mcm dulu...




No comments: