Thursday, December 16, 2010

Rutin Check Up

Dah xingat dah berapa kali gi check up untuk pregnancy. Hehehe... malas sebenarnya nak mengira. kali ni rutin check up tukar ke petang plak. Malas nak pegi pagi. Sebab pagi ramai orang. Kalau gi petang xramai. So selesa sikit dan cepat siap.

Kali ni check up en suami boleh antar sbb petang. Kalau pagi macam rushing jerk. So En suami antar gi klinik then dia sambung gi keje pastu balik dia amik. Wah heaven nyer xpayah bawak kete.

Kali ni check up mcm biasa. Cuma kene tunggu scan 2 minggu lagi. Berkenaan ngan my plasenta problem tu. kalau still xnaik atas nampaknya kenelah saya duk hospital sampai bersalin. Harap2 naiklah uri tu ke atas yer.

Selain tu, my blood, gula semua okay. Cuma berat saya makin memberat. Saya skang dah 58 kg kay. huhuhu... Beratnya saya. Xpenat saya seberat nie. Confirm next check up naik lagi berat. Sbb skang keje saya asik makan jerk.

Heaven dapat makan. Lagi satu yang xpatut diamalkan ketika mengandung, saya xboleh minum air panas kay. Kene air yang sejuk giler or ada ais. Kalau tak mulalah rasa tekak meloya mcm nak muntah jerk. Hish...

Skang saya dah sheck up 2 minggu sekali sampai lah bersalin. Bersalin di mana yerk...

No comments: