Tuesday, May 25, 2010

Majlis Persandingan

Kita sambung balik citer majlis perkahwinan saya kay.. Tutup citer yang sedih-sedih tu. Majlis pernikahan ngan persandingan saya dalam satu hari yang sama. So nikah pagi, petang tu sanding. Senang citer. Senang nak mengemas nyer. xdelah amik masa yang lama.. (mak eden xkasi buat hair lain-lain)...

So seperti yang dibagitau dulu. my theme color was chocolate ngan white. So pelamin dh warna theme xkan baju sanding pun nk coklat gak.. mesti xde serinyer. So I go for gold color. Keputusan akhir, canrik berser-seri ( puji diri sendiri nampak).


Pelamin ngan baju n i memang baru lagi. Sayalah orang pertama yang memakai nyer.. hahahaha... penat saya bodek tauke butik bridal nak yang baru kalau boleh. Masa pergi butik pengantin siap tanya dulu, " kak, ada baju baru tak"


hehehe... Baju baru lah baru meletop dek non...

Picture dari digi cam saya ek.. sorry kalau gambar tak memuaskan. tapi saya sangat suka make up ngan baju saya kay..

No comments: