Friday, May 21, 2010

Life After Marriage

Life after marriage. hmm.. apa nak cerita ek.. semestinya berbeza dari hidup bujang lah kan.. Kalau dulu xde lah heran sangat nk blk pukul baper, skang kul 6 jer sharp nk blk umah.. hehehe...

Dulu mostly makan luar skang keje saya tapi sakng, kenelah masak untuk suami.. So after blk keje memang makan kt umah. Masaklah apa yg patut.. terror gak saya masak. Dh hampir sebulan saya kawen nie, so dh masak ayam masak merah, ikan singgang, sup ayam, ayam masak kicap, ikan masak sambal, masak lemak cili padi.. hmm... byk gak saya masak ek..

Setakat ni xmakan luar lagi. Kalau blh en suami tu nak makan kt umah jer. Skang dh reti pegi pasar pagi.. huhuhu... kene bangun awal tu...

So plan kitorg nk beli barang memang terbantutlah kan... Plan nak buat house warming pun kene tangguhkan jugak.. hmm...

dugaan.. sungguh dugaan..

ke saya kene plan tuk cari keje lain nie...

No comments: