Tuesday, December 22, 2009

New update

Lamanyer xupdate blog... mcm lupa plak ada blog... hehehehe....

Bln dec ni busylah... penuh dgn jemputan hujung minggu plus... tgh plan nak cuti lelama sket.. nak melancong.. hehehe... kemana tu yerk...

Citer bandung pun xabis lagi kan.. tapi tu nanti lah.. mcm dh basi plak citer tu.. hehehe... nanti ada masa akan saya sambung part 3 plak.



So citer makan2 tengah bulan yang lama xbuat.. tapi xingat bila ek gi makan tengah bulan. Sepatutnya buat makan2 kt sepang ke bagan lalang.. tapi last minit cancel sbb ramai xnak pegi.. so kami2 yang nak makan gilah makan kt flaming steamboat...




Klu berkenan boleh layari di SINI

Memang sedap dan bermacam macam makanan ada kay...



Dibuka dari pukul 5 pt smpi 11 malam setiap hari rasanya...

Harganyer RM20.90 kot before tax (ni for adult).. kanak2 saya xingat lah...

1 comment:

HambliDesign said...

Steamboat kat ner niee...nampak mcm sedap sgt niee...hehehehe