Thursday, September 24, 2009

Shopping raya

Ni citer dh lama kay.. citer sebelum raya tapi br nak posting.. xde masa nak masukkan dlm blog.. citer shopping raya...

Ari selasa lepas saya last day kat ofis.. amik cuti awal sket. then lepas abis keje je petang tu terus ajak en tunang gi mid valley nak shopping raya.

Biasalah shopping last minit punya hal. sempat lah beli baju untuk my dad kt metrojaya. tapi baju yang saya cari dh xde jual kat situ lah.. selalu setiap tahun belikan my dad t-shirt jack nickelson tapi tahun ni xnampak plak tshirt nyer.. last2 belikan my dad piere cardin jerk.. saya memang tiap2 tahun belikan baju for my dad...

then pusing2 nak carikan shoes for my mum tapi xde yang berkenan kay.. wah cerewetnyer saya.. hahaha.. kesian en tunang.. last2 buka makan popia jerk.. full semua tmpt makan..

After that, dh xjumpa shoes my mum, saya plak gi cari kasut raya. kt mid valley dh ada Charles & Keith kay.. so pergilah usha kat situ.. byknyer pilihan.. I like.. outlet nyer besar kay. puas jalan kat situ.....

So buy a new shoes kat situ.. i like it so much tapi biasalah tingi jer lebih 4 inchi kay.. hahaha...


Berapa byk kasut saya try.. byk sgt pilihan.. so rambang mata.. adalah 2 3 pilihan yang saya berkenan.. tapi kene tanya en tunang gak dia suka ke tak.. kang tak suka susah plak..



Masa samapi kt sini xdelah ramai sgt org.. tetiba tgh2 pilih kasut.. ramai plak yang masuk.. smpi penuh outletnyer...


Kasut yang saya minat ada 2 warna satu silver hitam, satu coklat hitam... harganyer RM 109 kalau tak salah...


Akhirnya saya pilih yang nie for my hari raya.. hari raya jer boleh melaram.... hehehe

2 comments:

Ain said...

Amboi...
Shopping sakan nampak...
Melaram la ko raya ni ek..

orkidesa said...

sakan menghabiskan duit tunang.. dh kita xdpt bonus..